dimarts, 3 de novembre del 2009

Rap ràpid i sabrós.

Hola de nou. Huí vaig a contar-vos com he fet unes cuetes de rap en mitja horeta curta.
El dissapte vaig comprar en la peixateria tres cuetes de rap  fresc. Per cert, més barat que el congelat.

He arribat a casa amb el temps just i no tenia les cuetes descongelades.
Les he posat a bollir en una miqueta d'aigua per descongelar-les i coure-les una miqueta.
En una paella he posat a sofregir una ceba talladeta a tires finetes en juliana.

Quan començava a tornar-se blanca, he afegit un grapadet de pèsols congelats, prèviament descongelats amb aigua calenta de l'aixeta. He pegat unes voltetes, i he afegit un parell de cacets d'aigua de la que estava bollint el rap.

Cinc minuts, més o menys després d'arrancar a bollir, he tret les cues de rap del perol i les he posat a la paella. He afegit dos o tres cacets d'aigua del perol, he rectificat de sal i ho he deixat bollint prop de 20 minuts.
A l'arribada de la meua dona, he tret la tapa, i he pujat el foc, de manera que s'evaporés l'aigua de la cocció, quedant sequet i perfecte.

La veritat és que m'ha sorprés que per lo ràpid que ho he fet, lo bó que estava.

Senc no posar fotos. El problema és que sempre vaig corrent i no tinc mai temps de parar a treure fotos. Però intentaré anar fent fotos d'aquestos plats.
Bé, bona nit que ja és tard i la nena demà va al "turno".

3 comentaris:

  1. Es a dir, que puc comentar sense apuntar-me enlloc????.Ala, doncs, salutets a la família i et veig demà

    ResponElimina
  2. AH.......DONCS ANÒNIM,ANÒNIM, NO, SÓC DANIEL ANDRÉS....

    ResponElimina