dimecres, 18 de novembre del 2009

Pasta amb verduretes.

Com va la  cosa, estimats lectors? Ja us heu decidit a provar alguna de les propostes?
M'agradaria provar les vostres propostes.
Ara us vaiga explicar la pasta amb verduretes que he preparar per la meua jefa. És mlt fàcil, ràpida i molt bona.

  1.  Prepara la pasta al dente. Jo, com que soc un burges "posh and fashion", la comprre Buitone, com la base de les pizzes.
  2. Despres, pose a la paella, amb poquet d'oli d'oliva del meu sogre, ceba, all porro, alls tendres, pebrera roja i carlota. Tot aixó talladet finet. Ho rectifiques de sal, i si voleu, al final li podeu afegir una llauna de tonyina (sense el oli, que no quede olios).
  3. Treieu la pasta, la mescleu amb la verdura i es pot afegir formatge a qui li agrade, o un poc de picantet a la verdura per alegrar un poc més el plat.

Per cert, ací teniu unes fotos d'un xiles que ha plantat els meu sogre de llavor mexicana.
  Us puc asegurar que els taronja, donen por al entrar i al eixir. Els rojets son una miqueta més suaus i de sabor més agradable.

Habaneros


Jalapeños


Estos jalapeños fregidets, encara que picants (entre 2.500 i 5.000 unitats Scoville) tenen un saboret molt bo i un picor agradable per als que ens agrada el picant. Els havaneros queden massa picants per mi. A mé a més, el sabor que deixen no m'acaba de convèncer, sense oblidar la eixida, que la fa triomfal!!

(Nota. La Ñ de jalapeños la mantinc perque forma part del nom).
Bé, ciberfamilia, ja anireu comentant alguna coseta!!
Bona nit!!!

2 comentaris:

  1. Alo. Jo, que em declare seguidor d'aquest blog culinari i situacionista, vaig a afegir una cosa a la que en Jordi no pareix parar-li massa atenció. Un vi. Sí senyor@s. Un vi de € 1,80 que es pot adquirir a l'Aldi. Em referisc a 'Heredad de Loza', un D.O. Castilla La Manxa' amb preu per a totes les butxaques i que fara les delícies de la pasta que Jordi menciona més amunt. El vi té l'austeritat del cavaller manxec medieval que li atorga el tempranillo i l'elegància i el 'savoir fer' de l'exquisitessa francessa del pare Cavernet-Sauvignon. Aasavoriu-lo o bé porteu-lo allà on us conviden. Sereu uns senyors per menys de dos euros. Salut. Ddylan

    ResponElimina
  2. Hola Jordi,
    La teua dona només fa que contar lo bé que cuine el seu home i clar... al remat he dexidit demanar-te consell. El dissabte tinc dinar a casa amb els meus pares i sogres perque es el aniversari del meu home i no se que fer... que me recomandes?? Ja saps, algo senzill, ràpid i que sel´s caiga la baba!! No se, tal volta algo cuinat al forn... que penses?

    ResponElimina