dijous, 5 de novembre del 2009

Solomillo de porc farcit

Seguint en la tònica de "Fast food" en quant a ràpida, que no pas basura, per què sempre vaig de pressa a fer el dinar, ara vull presentar-vos el dinar de huí.
El dissapte vaig comprar uns pis de pollastre i un solomillet de porc.
Li vaig demanar a la carnicera que m'obrira tot per farcir.
Li vaig posar pernilet, carnsalada fumada (bacon), pances i nous de l'hortet del tio Vicent. Ho haig enrotllar amb paper film transparent i ho vaig congelar.  D'ahí vaig traent i huí tocava el solomillet (de solomillet res que hi ha per dues dies, o quatre racions).
Vale, anem a lo que toca.

He posat el solomillet a bullir uns 30 minuts mes o menys (estava congelat, com sempre).
A banda he preparat un arrós blanc al vapor, soja fresca germinada fregideta amb poquet de oli i també un poquet de copo (col arrissada) talladeta en juliana i fregideta.

Per fer l'arrós al vapor, primer l'he rentat amb aigua calenta varies vegades fins que l'aigua no quedara molt tèrbola. Despres l'he deixat uns minut en remulla fins que s'ha escalfat l'aigua i he posat l'arrós dins de l'olla de cuinar a vapor. (ja ja ja I'm a posh cook)!!!

Una vegada he considerat que el solomillet estava cuit, l'he tret i l'he tallat transversalment (perpendicular a l'eix) en troços d'uns 3 cm de grossaria. Aquestos trocets els he fregit en un poquet d'oli molt calent, i a jalar!!!
Tot açó acompanyat, evidentement, amb un poal d'amanida.
Temps total uns 45'.
Bé, si ho proveu ja em direu que tal.
Aviat us contaré lo de l'ossobuc de tito. Espectacular i també de règim, com gairebé tot el que hi faig.

Bé. ja em direu alguna cosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada