dilluns, 25 de gener del 2010

Pit de pollastre farcit

Aquest ha segut, al meu entendre, el plat estrella de la temporada.
És una meravella, perquè el prepare el dissapte al matí, el congele i sempre el tinc al congelador per una emergència.
És molt fàcil de preparar.

  1. Al comprar el pollastre li demanes a la carnicera o carnicer, (en el meu cas carnicera) que t'obriga els pits de pollastre per farcir.
  2. Una vegada en casa, jo talle cada pit de pollastre per la meitat, ja que si no queda molt gran.
  3. Una vegada el pit està obert sobre la taula, li pose un poc de pernil del pais talladet, i fruits secs. Nous (sense corfa es clar), pances sense pinyol, de vegades pruna seca, ...
  4. Després ho enrotlle i ho embolique amb paper transparent ben apretadet. Queda :



Ara ho congele. Quan ho vull cuinar, pose una peça per persona a bollir, i una vegada arrenca el bull, segons la grosaria del paquet, entre 15'-20'.
Una vegada està bollit, li lleve el paper transparent, el talle transversal d'una grossaria d'uns 3-4 cm, com si fossen sushi-nori, i els passe per una paella amb  oli calent per que queden cuixents.
Bo, sa i ràpid de fer. Es pot rebossar amb ou i pa ratllat, que no és de règim o es pot tostar a la planxa que engreixa menys.


Bé, a provar i ja em direu que!

La propera és una crema de carbasó, qua ara per l'hivern és una meravella. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada