dijous, 4 de febrer del 2010

Pasta amb rap.

El plat de huí, encara que ha estat una prova, ha segut un èxit. Estava millor del que m'esperava.
Necessitarem per dues persones:

1 cua de rap.
1 cebeta.
1 all porro xicotet.
1 carlota xicoteta.
4 o 5 tomates per ratllar.
Pasta (la que més us agrade).

Elaboració:


  1. Posa a bollir la pasta amb els ossos del rap, i si vols, amb el cap per a que agarre més gustet.
  2. Treu l'espina del rap i fes el rap en trossos grossos.
  3. Talla la ceba i l'all porro finets, i la carlota ralladeta.
  4. Sofregeix la ceba, l'all porro i la carlota rallada.
  5. Quan ja està per pegar cullerada al sofregit, afegir una bona culleradeta de pebre-roig dolç.
  6. Quan ja estiga el pebre -roig (compte amb el pebre-roig, que ja saps que enseguida es crema!!!), afegeix la tomata, rectifiques de sal i un parell de cullerades de sucre per reduïr l'acidesa.
  7. Pega unes voltetes, i  afegeix un got d'aigua.
  8. Quan arranque a bollir, distribueix els trossos de rap, baixa el foc, tapa el perol i deixa'l fins que estigui fet. Més o menys 15-20 minuts. Si està molt caldós, treu la tapa i  puja el foc.
  9. Una miqueta abans de menjar, afegeix la pasta al perol de la salsa, pega unes voltetes al foc, per a que la paste absorbeixi el gustet i.... ¡Al ataquerrrr! 
Ah! Se m'oblidava: Per que siga una locura, si us agrada, feu una picadeta d'all, jolivert,  el suc d'una llima natural, una miqueta de vinagre i un polsim de pebre negre acabat de moldre.

    Proveu-ho i ja em contareu. Està més bó del que pareix.
    A provar-ho i com deia aquell locutor  de la TV3, ¡Bona cuina!
    Ja em contareu.

    2 comentaris:

    1. Jordiiiiiiii!!!
      Ja et tinc agregat a Favoritsss!!!
      Ens veiem dilluns!!!

      ResponElimina
    2. Molt bé!!
      Prova a fer aqueta pasta amb rap, que és senzilleta i ja em contaràs..

      ResponElimina